fbpx

Sepetim (0 Adet Ürün)

Sepetinizde ürün bulunmuyor.

Mağazaya Git
1500 TL Üzeri Alışverişlerinizde Kargo Ücretsiz!

1. GİRİŞ

         İşbu belge (aşağıda bahsedilen diğer tüm belgelerle birlikte) internet sitesinin kullanımına ve işbu internet sitesi yoluyla ürünlerin satın alınmasına dair hüküm ve koşulları belirler (aşağıda “Koşullar” olarak anılacaktır). müşteri internet sitesini kullanmadan önce Koşulları, Çerez Politikamızı ve Gizlilik Politikamızı (hepsi birlikte “Veri Gizliliği Politikası” olarak anılacaklardır) okumalıdır.

         Bu internet sitesini kullandığınızda veya internet sitesi üzerinden sipariş verdiğinizde siz değerli müşterimiz, işbu Koşullara ve Veri Gizliliği Politikasına uymak konusunda açık rıza gösterdiğinizi kabul, beyan ve taahhüt etmektesiniz.

         Müşteri, tüm Koşulları ve Veri Gizliliği Politikasını kabul etmediği takdirde internet sitesini kullanmamalıdır. İşbu Koşullar ve Veri Gizliliği Politikası değiştirilebilir. Bunları düzenli olarak okumak müşterinin sorumluluğudur ve müşteri internet sitesini kullandığında veya sözleşmeyi oluşturduğunda (aşağıda açıklandığı şekilde) yürürlükte olan “Koşullar ve Veri Gizliliği Politikası” müşteri için geçerli olacaktır.

2. BİLGİLERİMİZ

İşbu internet sitesi yoluyla yapılan mal satışları, İsmetpaşa Mah. Eski Havra Sok. No:17/A Merkez/Çanakkale adresinde yerleşik, 83389 sicil numarasıyla Çanakkale Ticaret Sicilinde kayıtlı ve 6770186923 numarasıyla ÇANAKKALE Vergi Dairesinde kayıtlı bir Türk  Şahıs şirketi olan Hande TANRIVER tarafından NO211 ismiyle gerçekleştirilir. NO211’e +90 545 1001 211 numaralı müşteri hizmetleri hattından arayarak ulaşılabilir.

3. İNTERNET SİTESİNDEKİ BİLGİLERİNİZ VE ZİYARETLERİNİZ

Müşterinin istediği ürünü satın alabilmesi için kişisel bilgilerini paylaşması gerekmektedir. NO211 ile paylaştığınız bilgiler veya kişisel veriler Veri Gizliliği Politikası uyarınca işlenir. Müşteri internet sitesini kullandığında NO211 ile paylaştığı tüm bilgilerin doğru ve gerçek olduğunu teyit ederek işbu bilgilerin ve kişisel verilerin işlenmesini kabul etmiş sayılır. Müşterinin ilgisini açık şekilde NO211’e beyan etmesi halinde, NO211 en yeni koleksiyonlar, kataloglar, kampanyalar ve özel teklifler hakkında posta, e-posta ve/veya SMS yoluyla müşteriyi bilgilendirebilir.

4. İNTERNET SİTESİNİN KULLANIMI

İnternet sitesini kullanarak ve/veya internet sitesi yoluyla herhangi bir sipariş vererek, müşteri;

  1. İnternet sitesini yalnızca meşru talepler veya siparişler için kullanmayı,
  2. Gerçekçi olmayan, asılsız veya sahte siparişler vermemeyi; NO211’un böyle bir siparişin yapıldığına dair makul bir kanaati olduğunda, NO211’un siparişi iptal etme ve konuya ilişkin ilgili yetkilileri bilgilendirme hakkına sahip olduğunu,
  3. NO211’a doğru ve güncel e-posta, posta ve/veya diğer iletişim bilgilerini sunmayı ve gerekli olması durumunda NO211’un bu bilgileri müşteri ile iletişim kurmak için kullanabileceğini kabul, beyan ve taahhüt etmiş olur. (Veri Gizliliği Politikası bakınız). Müşterinin, siparişi tamamlamak için ihtiyaç duyulan bilgilerin tümünü NO211’a vermediği hallerde, NO211 siparişi tamamlamayabilir. Müşteri internet sitesi yoluyla sipariş verdiğinde en az 18 yaşını tamamlamış olduğunu ve yasal olarak temyiz kudretini haiz sözleşme kurmaya muktedir olduğunu onaylamaktadır.

5. HİZMETLERİN KULLANILABİLİRLİĞİ

Bu internet sitesinde sunulan ürünler hem T.C Cumhuriyeti sınırlarında yurtiçi hem de yurtdışı teslimat için uygundur.

6. SÖZLEŞMENİN KURULMASI

Müşteri, sipariş vermek için, online satın alma sürecini izlemeli ve “Ödemeyi Onayla” seçeneğini tıklamalıdır. Bunu yaptıktan sonra müşteri, siparişin alındığını onaylayan bir e-posta alır (“Sipariş Onayı”). Daha sonraki ikinci bir e-postada siparişin kabul edildiği ve gönderilmekte olduğu (“Teslimat Onayı”) müşteriye bildirilir. NO211 tarafından böyle bir onay müşteriye sunulmamış ise sözleşme kurulmamış sayılır.

7. ÜRÜNLERİN BULUNABİLİRLİĞİ

Tüm siparişler stoklarda bulunabilir olmasına bağlıdır. Tedarik sıkıntısı yaşandığında veya ürün artık stokta olmadığında, NO211 müşteriye sipariş edebileceği benzer veya daha farklı kategori ve değerde ikame ürünler hakkında bilgi verme hakkını saklı tutar. Müşterinin ikame ürünleri sipariş etmek istememesi halinde istenmeyen ikame ürün için ödemiş olduğunuz tutarı NO211 müşteriye iade eder.

8. SİPARİŞİN REDDİ

NO211’un internet sitesinden herhangi bir ürünü geri çekme ve/veya internet sitesindeki herhangi bir materyali veya içeriği kaldırma veya düzeltme hakkı her daim saklıdır. NO211 kendisine iletilen tüm siparişleri işlemek için tüm makul çabayı sarf edecek olsa dahi bir siparişi aldıktan veya müşteriye “Sipariş Onayı” gönderdikten sonra olağandışı durumların meydana gelmesi halinde siparişi yerine getirmeyi veya onaylamayı reddetme hakkını her zaman saklı tutar.

         NO211, müşteriye veya herhangi bir üçüncü tarafa karşı, internet sitesinden herhangi bir ürünü geri çektiği, herhangi bir materyali veya içeriği kaldırdığı veya düzelttiği ya da siparişi aldıktan veya “Sipariş Onayını” gönderdikten sonra onu yerine getirmeyi veya onaylamayı reddettiği için sorumlu tutulamaz.

9. TESLİMAT

NO211 stoktaki bulunabilirliğe bağlı olarak (yukarıdaki 7. maddeye bakınız) ve herhangi bir olağandışı durum olmadığı müddetçe, Teslimat Onayı’nda listelenen ürünlerin siparişlerini “Teslimat Onayı’nda” belirtilen teslimat tarihine kadar, tahmini teslimat tarihi belirtilmeyen siparişleri ise “Sipariş Onay” tarihinden itibaren en fazla (otuz) 30 gün içinde teslim eder.

         Ürünlerin tedarikinin NO211’in kontrolü dışında bir durum sebebiyle gecikmesi halinde NO211 müşteriyi mümkün olan en kısa zamanda durumdan haberdar eder ve gecikmenin etkisini en aza indirmek için önlemler alır.

         NO211 kontrolü dışında bir durum sebebiyle yaşanan gecikmeler konusunda sorumlu olmaz.

Ancak çok ciddi bir gecikme riski olduğunda müşteri NO211’e ulaşarak sözleşmeyi sonlandırabilir ve müşteri ödemesini yaptığı ancak teslim almadığı ürünlere ilişkin parasını geri alabilir. Müşteri tarafından belirlenen tarihte teslim edilecek sanal hediye kartı dışında Cumartesi, Pazar veya resmi tatil günleri teslimat yapılmaz.

         İşbu Koşullar bağlamında, “teslimat” veya “teslim edildi” durumlarının oluşması için müşterinin veya ürünlerin zilyetliğini edinecek müşteri tarafından belirlenmiş üçüncü bir kişinin ürünü teslim almış olması gerekir ki bu durum, belirtilen teslimat adresinde ürünlere ait alındı belgesinin imzalanmasıyla ispat edilebilir. Sanal hediye kartı; hediye kartına ilişkin hüküm ve koşullara uygun olarak ve her durumda sanal kartın teslimat tarihinde müşteri tarafından belirtilen e-mail adresine teslim edilecektir.

10. TESLİM EDEMEME HALİ

Teslimat mümkün olmazsa ürün/ler depoya iade edilir. Teslimatın mümkün olmaması halinde müşteri, siparişe konu ürünün nerede olduğuna ve teslimatı nasıl yeniden ayarlayabileceğine ilişkin bilgilendirilir. Müşteri kararlaştırılan zamanda teslimat konumunda olmazsa anlaşılacak diğer bir uygun günde teslimatı yeniden düzenlemek için NO211 ile irtibata geçmelidir.

         Siparişe konu ürün teslimat adresine getirilip de NO211’den kaynaklı olmayan bir sebepten ötürü teslimat gerçekleşmez ve müşteri takip eden on beş (15) gün içinde teslimat için NO211 ile iletişime geçmezse müşterinin sözleşmeye aykırı davrandığından bahisle sözleşme feshedilebilecektir. Sözleşmenin sonlandırılmasının sonucu olarak, teslimat masrafı ürünün bedelinden düşülmek suratiyle (NO211’in sunduğu olağan teslimat yöntemi dışında müşterinin istediği herhangi bir teslimat yönteminden kaynaklanan ek masraflar hariç olmak üzere) NO211, müşteriden aldığı bütün ödemeleri herhangi bir makul olmayan gecikme olmaksızın her halükarda, işbu sözleşmenin sonlandırılmasından sonraki Otuz(30) gün içinde müşteriye iade edecektir. Müşteri sözleşmenin sonlandırılmasından kaynaklanan nakliye işleminin ek maliyeti olabileceğini ve NO211’in bu maliyeti müşteriye yansıtma hakkına sahip olacağını unutmamalıdır.

         Bu madde sanal hediye kartlarının teslimatı hediye kartına ilişkin hüküm ve koşullar ile yukarıdaki 9 madde hükümlerine tabi olması sebebiyle sanal hediye kartına uygulanmaz.

11. RİSK VE MÜLKİYET

NO211’in belirlediği ve/veya müşterinin seçmiş olduğu kurye/kargo şirketi ile teslimatı müşteri kabul ettiği müddetçe teslimata kadar ürünlere ilişkin her türlü yarar ve hasar, kargo şirketlerinin sorumluluğunda olacaktır.

         Ürünlerin mülkiyeti söz konusu ürünün müşteriye veya teslimat adresinde bulunan kişiye tesliminden itibaren müşteriye geçmekle birlikte oluşabilecek tüm hasar ve riskler de müşteriye geçer.

12. FİYAT VE ÖDEME

Ürünlerin fiyatı internet sitesinde belirlendiği şekildedir. NO211 internet sitesindeki tüm fiyatların doğru olduğundan emin olmak için elinden geleni yapmasına rağmen bu konuda hatalar meydana gelebilir. Müşterinin sipariş ettiği ürünlerin fiyatında bir hata bulunması durumunda NO211 müşteriyi mümkün olan en kısa sürede bilgilendirerek müşteriye siparişi doğru fiyat üzerinden onaylama veya siparişini iptal etme seçeneklerini sunar. NO211 müşteriye ulaşamazsa siparişi iptal edilmiş kabul ederek ürünler için ödeme yapılan miktar müşteriye iade edilir.

         Fiyatlandırma hatası bariz ve kesinse ve internet sitesinde kayıtlı ürün fiyatının bariz bir şekilde hatalı fiyat olduğu anlaşılabilecekse, NO211 ürünleri müşteriye hatalı (normalde olması gerekenden daha düşük) fiyattan (müşteriye teslimat onayı gönderdikten sonra dahi) satış işlemini tamamlama yükümlülüğünde olmayacaktır.

         İnternet sitesindeki fiyatlara KDV ve vergiler dahildir, ancak teslimat ücreti dahil değildir ve bu ücret “Alışveriş Rehberinde” belirtildiği gibi toplam tutara eklenerek toplam sipariş ücreti belirlenecektir.

         Fiyatlar herhangi bir zamanda değişikliğe uğrayabilir ancak (yukarıda belirtilenler hariç olmak üzere) müşteriye “Sipariş Onayı” gönderildiği durumlarda fiyat değişiklikleri siparişleri etkilemeyecektir. Bu sebeple (yukarıda belirtilen durum haricinde) önceki siparişlere ilişkin fiyatların yeniden düzenlenmesine izin verilmemektedir. Müşteri alışverişi tamamladığında satın almak istediği tüm ürünler alışveriş sepetine eklenir, sonraki adım ise siparişi sonlandırma ve ödeme işlemidir. Bunu yapabilmek için müşteri satın alma sürecine ilişkin adımları izlemeli, her adımda talep edilen bilgileri tamamlamalı veya onaylamalıdır. Ayrıca müşteri satın alma süreci boyunca ödeme işlemi öncesinde sipariş ayrıntılarında değişiklik yapabilir.

         Sipariş tamamlandıktan sonra ve ödemenin müşteri tarafından teyit edilmesinden önce satın alınan ürüne ilişkin temel nitelikleri ürünün tüm vergiler dahil toplam fiyatı, cayma hakkının olduğu durumlarda bu hakkın kullanılma şartları, süresi, usulü ve satıcının iade için öngördüğü taşıyıcıya ilişkin bilgiler veya istisnai olarak cayma hakkının kullanılamadığı durumlarda müşterinin cayma hakkından faydalanamayacağına ya da hangi koşullarda cayma hakkını kaybedeceğine ilişkin bilgi sipariş özeti şeklinde müşterinin dikkatine sunulur.

         “Alışveriş Rehberinde” satın alma sürecine dair ayrıntılı açıklamalar yer almaktadır. Ayrıca müşterinin kayıtlı bir kullanıcı olması halinde, müşteri kendisine ait bütün siparişlerin detayına “Hesabım” bölümünden ulaşılabilir.

         Ödemeler internet sitesinde ve uygulamalarda gösterilen ödeme yöntemleri kullanılarak kredi kartları ve debit kartlar aracılığıyla yapılır. Aynı şekilde müşteri siparişinin tamamını ya da bir kısmını NO211 hediye kartı ile ödeyebilir.

         Yetkisiz erişimi engelleyebilmek için müşterinin kredi kartı bilgileri şifrelenir. NO211 müşterinin siparişi aldığında işlemi tamamlamak için yeterli kullanılabilir limit bulunduğunu teyit etmek için müşterinin kartında provizyon talep edilir. Ödemeye ilişkin tahsilat NO211 tarafından siparişin onaylandığı anda yapılacaktır. Müşteri “Ödeme Onayı” düğmesini tıkladığında kullanılan kredi kartının sahibi olduğunu veya hediye kartı veya kredi çeki kartının yasal hamili olduğunu doğrulamış ve onaylamış sayılır.

         Kredi kartları kartı veren kurum tarafından doğrulamalara ve yetkilendirmelere tabidir; fakat müşterinin kartını veren kurumun NO211’e ödeme yetkilendirmesi vermemesi halinde herhangi bir gecikmeden veya teslim etmeme durumundan dolayı NO211 yükümlü olmayacaktır ve sözleşmeyi tamamlaması mümkün olmayacaktır.

         Mağazalarda bulunan elektronik cihazlar kanalıyla sipariş verme ve bu siparişler için ödeme yapma halinde de eğer sipariş Türkiye’de bulunan NO211 mağazalarında mevcut elektronik cihazlardan biri vasıtasıyla yapılıyorsa, mutlaka bu cihazlarda açıklanan satın alma sürecine ilişkin adımlar takip edilip her adımda gereken bilgiler tamamlanmalı/doğrulanmalıdır. Siparişe ilişkin detayları satın alma işlemi sırasında ödeme yapmadan önce değiştirebilirsiniz. Sipariş vermeden önce mutlaka bir ödeme yöntemi seçip hediye fişi isteyip istemediğinizi (eğer mevcut ise) belirtmelisiniz. Siparişin cihaz ekranında bulunan ilgili sayfadaki ‘’Ödemeye Onay Ver’’ yazan butona tıklanması ile verilmiş sayılacak ve sipariş verildiği takdirde ödeme yükümlülüğü altında olacaksınız.

         Ödeme internet sitesinde ve uygulamalarda görünen ödeme araçları, kredi kartı ve debit kartları üzerinden yapılabilir. Kartın geçerliliğin kontrol edilmesi ve onaylanmasıyla ilgili yukarıdaki koşullar uygulanacaktır. Ayrıca siparişiniz için ödeme yapmak adına size kasada ödeme seçeneği de sunulabilir. Bu halde ödemenizi mağazalarda mevcut olan herhangi bir ödeme aracı ile yapabilirsiniz.

13. FATURA

Fatura düzenlenir ve müşteriye en geç teslim edilen ürünlerle birlikte gönderilir. NO211 fatura konusunda e-fatura/e-arşiv mevzuatına uygun diğer usullerin uygulanması hakkını saklı tutar.

14. HEMEN ÖDE

Hemen Öde özelliği (bundan sonra “Hemen Öde” olarak anılacaktır) müşterinin her satın almada teslimat, fatura ve ödeme bilgilerini girmesine gerek kalmadığı için bu internet sitesinde alışveriş yapma sürecini kolaylaştırır. “Hemen Öde”, “Sepeti Görüntüle” bölümünde müşterinin erişimine sunulur.

         Müşteri “Hemen Öde” özelliğini kullanmayı kabul ettiğinde satın alımlarda ödemenin bu özelliğe bağlı karttan alınması hususunda NO211’i yetkilendirir. Kart kullanımı her durumda müşteri ile kartı veren kurum arasında anlaşılan koşullara tabidir.

         “Hemen Öde” özelliğini kullanmak için müşterinin tek yapması gereken “Alışveriş Sepeti” bölümünde görülen “Hemen Öde” düğmesini tıklamaktır. Düğmeye bastıktan hemen sonra satın alma işlemi için teslimat, fatura ve ödeme bilgilerini içeren bir ekran görünecektir.

15. ÜYE OLMADAN SATIN ALMA

İnternet sitesinde üye olmadan ürün satın alma özelliği de mevcuttur. Bu tür bir satın alma işleminde müşteriden yalnızca siparişin işlenmesi için gerekli bilgiler istenmektedir. Müşteri satın alma sürecini tamamladığında kullanıcı olarak kayıt olma veya kayıt olmadan kullanıcı olarak devam etme seçenekleri sunulur.

16. İADE POLİTİKASI

16.1. Kanuni Cayma Hakkı

Cayma Hakkı

Müşteri sözleşmenin imza ile kurulmasını müteakip 14 (ondört) gün içinde, herhangi bir neden belirtmeksizin ancak ürün/ürünler teslim edilmemişse cezai şart ödemeden cayma hakkına sahiptir. (Aşağıdaki madde 16.3’te belirtilen cayma hakkının kullanılamayacağı ürün grubu için düzenlenen sözleşmeler hariç olmak üzere).

         Ancak ürün/ürünler teslim edilmişse, cayma süresi müşteri veya müşterinin belirlediği üçüncü bir kişi (kurye dışında) tarafından ürünlerin zilyetliğini devraldıktan on dört (14) gün sonra ya da tek sipariş ile birden fazla ürünün ayrı ayrı teslim edildiği durumda müşteri veya müşterinin belirlediği üçüncü bir kişi (kurye dışında) tarafından en son ürünün zilyetliği devraldıktan on dört (14) gün sonra sona erer.

         Bu cayma hakkını kullanabilmek için müşteri cayma hakkını kullanmak istediğini ve sözleşmeyi fesih kararını NO211’e yazılı bildirim veya internet sitesi üzerinden sunulan diğer araçlarla bildirmelidir. Müşteri, NO211’i ilgili dokümanın imzalı bir kopyasını https://www.no211.com/tr sayfasındaki kanallardan gönderebilir. Ayrıca İsmetpaşa Mah. Eski Havra Sok. No:17/A Merkez/Çanakkale adresine yazılı bildirim göndermek suretiyle de müşteri cayma hakkını kullanmak istediğine ilişkin NO211’i bilgilendirebilir.

          Müşteri herhangi bir sorusu olması halinde, internet sitesindeki iletişim formundan veya +90 545 1001 211 numaralı müşteri hizmetleri hattından arayarak ulaşılabilir.

         Geri ödeme herhangi bir gecikme olmaksızın cayma hakkının kullanımına dair bildirimin alınmasından itibaren on dört (14) günü geçmeyecek şekilde yapılır.

         Müşterinin tercih ettiği iade yöntemine bakılmaksızın kargo yoluyla iadeler NO211’in seçtiği bir kargo şirketi tarafından yapılsa dahi, kargo ve taşıma ücretleri ile NO211’in maruz kalacağı ekstra masraflar, müşteriye geri ödenecek miktardan düşülecektir.

         Yine ürünün hem kanuni cayma hem de sözleşmesel cayma/iadesi şartlarında geçerli olmak üzere, ürün bedelinin müşteriye iadesinde cayma ya da iade edilmek istenen tarihten itibaren son 30 gün içindeki en düşük fiyatına eş değer bir tutar iade edilecek olup, kampanya kapsamında faydalanılan indirim miktarı iptal edilecektir.

         Siparişinizin teslimatını takiben; yasal ya da sözleşmeden doğan cayma hakkını kullanmak istediğiniz ve NO211 tarafından sunulan iade seçeneklerinden herhangi birini kullanmadığınız (şirket tarafından belirlenen kurye şirketi dışında) takdirde; iade edilecek ürünlerin transferini müşterinin kendisinin organize ederek kendi kurye şirketi vasıtası ile göndermesi durumunda, NO211 tarafından kaynaklanmayan sebeplerden dolayı söz konusu iadelerde meydana gelebilecek zarar ve risklerden sorumluluk tamamen tarafınıza ait olacak olup, bu şekilde iadelerden NO211 kesinlikle sorumlu olmayacaktır.

         Buna ek olarak, NO211 tarafından sunulan iade seçeneklerinden herhangi birini kullandığınızda iade paketinin içeriğinden ve ürünün orijinal ambalajının bozulmamasından sizin sorumlu olacağınızı bilgilerinize sunarız.

İade paketinin içeriğinde NO211 tarafından kaynaklanmayan bir hata olması durumunda paketin tarafınıza iadesinin yapılacağını ve ilgili masraflardan sizin sorumlu olacağınızı bilgilerinize sunarız.

Cayma hakkını kullanmanın sonuçları

       NO211 müşterinin satın alma işlemi için kullandığı ödeme yönteminin aynısını kullanarak geri ödeme yapar ve hiçbir durumda böyle bir geri ödemenin sonucunda müşteri herhangi bir ek ücret ödemeyecektir.

       Müşteri, NO211’a ürünleri Türkiye’deki NO211 mağazasında veya NO211 tarafından belirlenen kargo şirketine herhangi bir gecikme olmaksızın, cayma hakkının kullanımına dair bildirimden itibaren on dört (14) günü geçmeyecek şekilde iade etmelidir. Müşteri bu on dört (14) günlük süre sona ermeden ürünleri geri göndermeli veya iade etmelidir.

16.2 Sözleşmesel Cayma Hakkı

Yukarıda madde 16.1’de anılan kanuni cayma hakkından ayrı olarak, herhangi bir neden belirtmeksizin (hediye kartları ve aşağıda yer alan madde 16.3’te anılan ürünler hariç olmak üzere) sipariş gönderi tarihinden itibaren otuz (30) gün içerisinde ürünleri iade etme hakkı müşteriye tanınmaktadır. Hediye kartlarının iadesi hediye kartına ilişkin hüküm ve koşullarda belirtildiği şekilde gerçekleştirilmelidir. Sözleşmesel cayma hakkı kapsamında yapılacak iadelerde, iadenin NO211 mağazasında veya NO211’in belirlediği kargo ile gerçekleştirilmesi halleri dahil olmak üzere, ürün iadesine ilişkin yüklenilen masrafların tamamı müşterinin sorumluluğundadır.

         Müşteri sözleşmeden doğan cayma hakkını yukarıdaki madde 16.1’deki usule uygun olarak kullanabilir. Ancak müşteri cayma hakkının kullanılabileceği sürenin sonunda NO211’a bildirmeli ve her durumda sipariş gönderi tarihinden itibaren otuz (30) günlük süre içinde ürünleri teslim etmelidir.

         Geri ödeme herhangi bir gecikme olmaksızın, cayma hakkının kullanımına dair bildirimin alınmasından itibaren otuz(30) günü geçmeyecek şekilde yapılacaktır.

         NO211 geri ödemeyi satın alma işlemi için kullanılan ödeme yönteminin aynısını kullanarak yapacaktır.

         Ayrıca ürünün hem kanuni cayma hem de sözleşmesel cayma/iadesi şartlarında geçerli olduğu üzere, ürün bedelinin müşteriye iadesinde cayma ya da iade edilmek istenen tarihten itibaren son 30 gün içindeki en düşük fiyatına eş değer bir tutar iade edilecek olup, kampanya kapsamında faydalanılan indirim miktarı iptal edilecektir.

16.3 Genel Hükümler (hem kanuni cayma hem de sözleşmesel cayma hakları için geçerlidir, cayma hakkının istisnaları) :

Aşağıdaki ürünlerden herhangi birinin teslimatına ilişkin sözleşmelerde müşteri cayma hakkını kullanamaz:

1. Müşterinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda özel olarak hazırlanan ve sipariş verilen mallara ilişkin sözleşmeler.

2. Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, kırtasiye sarf malzemeleri, kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.

3. Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların (iç çamaşır, mayo, bikini vb.) teslimine ilişkin sözleşmeler.

4. Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

5. Çabuk bozulabilen gıda vb gibi veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.

Müşteri teslimat sonrasında durumlarını, özelliklerini ve işlevlerini saptamak için ürünleri eline alarak kontrol edebilir. Ürünleri kabul edilebilir şekilde kontrol için ele alma mağazalarda makul düzeyde kabul edilebilir bir süreçtir. Eğer müşterinin gözden geçirmek eylemi kabul edilebilir makul düzeyin ötesine geçer ve ürünler hasar görürse ya da değerleri azalırsa bu farkı NO211 cayma hakkının kullanımı sırasında müşteriye yapılacak geri ödemeden mahsup edebilir ya da müşteri ürünlerin azalan değerlerine denk bir miktarı NO211’e ödemek durumunda kalabilir.

Müşteri ürünleri orijinal paketleri, talimatları ve diğer belgeleriyle NO211’e iade etmelidir. Her halde müşteri ürünü iade ederken ürün teslim edildiğinde alınan faturayı veya e-fatura/e-arşiv mevzuatının ilgili belgeleri ürün ile birlikte göndermelidir.

İADELER

a) NO211 mağazasında iade ;

Müşteri herhangi bir ürünü iade etmek istediği ürün grubunu, ürünü aldığı NO211 mağazasına iade edebilir. Böyle durumlarda müşteri mağazaya gitmeli ve ürünü ve onunla birlikte teslim edilen faturayı ya da e-fatura/e-arşiv mevzuatının gerektirdiği ilgili belgeyi sunmalıdır.

b) Kargo yoluyla iadeler;

NO211’un belirlediği kargo şirketi yoluyla ürün iade edileceği zaman müşterinin ürünü teslim etme işlemini organize etmek için internet sitesindeki form yoluyla müşteri NO211’e ulaşmalıdır.

İnternet sitesindeki “İADELER” bölümünde yer alan talimatlar uyarınca müşteri ürünü aynı paket içinde göndermelidir.

         NO211 ürünleri inceledikten sonra ödenen tutarların geri ödenmesi için müşterinin hakkı olup olmadığı hususunda müşteriyi bilgilendirecektir. Geri ödeme cayma hakkı yasal süresi içinde kullanıldığında ve ilgili paketi oluşturan tüm ürünler iade edildiğinde yapılır. Geri ödeme mümkün olan en kısa zamanda ve her durumda cayma3 niyetinin NO211’e bildirildiği tarihten itibaren otuz (30) gün içinde yapılır. Geri ödeme daima satın alma işleminde kullanılan ödeme yöntemi kullanılarak yapılır.

Ürünleri yukarıda belirtilen şekilde NO211’e iade etmenin risklerinden müşteri sorumludur.

16.4 Ayıplı ürünlerin iadesi

NO211 müşterinin ayıplı ürünlere dair yasal haklarına ek olarak aşağıdaki sözleşmesel hakkı sunmaktadır.

Müşteri teslimat sırasında ürünün sözleşmeye uygun olmadığını düşündüğünüz durumlarda internet formunu tamamlayarak veya +90 545 1001 211 numaralı müşteri hizmetleri hattından arayarak ürün hasarına ilişkin NO211’e derhal ulaşmalıdır. Müşteri ürünü teslimat sırasında ürünle birlikte verilen fatura ile NO211’in belirlediği kargo veya NO211 mağazasına iade etmelidir.

         NO211 iade edilen ürünü ayrıntılı şekilde inceleyerek makul bir zaman içinde e-posta yoluyla müşteriye ürünü değiştirme veya geri ödeme hakkı (varsa) ile ilgili bir bildirim gönderecektir.

         Mutad uygulama olarak geri ödeme veya ürünü değiştirmeye ilişkin mümkün olan en kısa zamanda ve her halükarda NO211’in ayıplı ürünün değiştirilmesi veya geri ödemeye ilişkin müşterinin hakkı olduğunu e-posta yoluyla müşteriye bildirdiği tarihten itibaren otuz (30) gün içinde yapılmaktadır.

         Ayıp sebebiyle iade edilen ürünlerde ayıp bulunduğu takdirde müşteriye ürüne ilişkin bütün ödemeler, müşteriye ürünü gönderirken oluşan teslimat masrafı ile müşteri ürünü iade ederken oluşan masraflar içinden düşülerek geri ödenir. Müşteriden alınan paranın geri ödemesi daima siparişin ödemesini yapmak için müşterinin kullandığı kredi kartına yapılır.

17. SORUMLULUK VE FERAGAT

         NO211 sadece bireyler ve kişisel kullanım için ürünler sunar. Müşterinin ürünleri herhangi bir ticari iş veya yeniden satış amaçlı kullanması halinde NO211 herhangi bir kazanç kaybı, iş kaybı, iş kesintisi veya iş fırsatı kaybından dolayı müşteriye karşı sorumlu olmayacaktır ve müşteri de ticari kayıplarıyla ilgili NO211’i sorumlu tutmayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.

         Bu internet sitesinden ve dijital bilgilerin depolanması ve aktarımındaki hata potansiyellerinden dolayı, internet sitesinde aksi açıkça belirtilmediği müddetçe, internet sitesinde aktarılan veya ondan elde edilen bilgilerin doğruluğuna ve güvenliğine yönelik NO211’in herhangi bir garanti taahhüdü bulunmamaktadır.

         NO211 bu internet sitesinden müşterinin satın aldığı herhangi bir ürünün tatmin edici bir kalitede olduğunu ve onun türündeki ürünlerin genel olarak hizmet ettiği tüm amaçlara makul şekilde uygun olduğunu garanti eder. NO211’in sattığı ürünler (el yapımı ürünler dahil), genelde ürünlerin imalatında kullanılan malzemelerin doğal özelliklerine sahiptir. Doku, şekil, dikişler ve renk varyasyonları gibi doğal özellikler hata veya kusur olarak sınıflandırılmamalıdır. Bu doğal özelliklerdeki tutarsızlıklar beklenmeli ve makul karşılanmalıdır. NO211’in yalnızca en iyi kalitede ürünler seçmesine rağmen doğal özellikler kaçınılmazdır ve ürünün kendi görünümünün parçası olarak kabul edilmelidir.

18. VİRÜSLER, SANAL KORSANLIK VE DİĞER SİBER SUÇLAR

NO211 müşterinin bilgisayarına, ekipmanına, internet sitesini kullanımından kaynaklanan verilere veya malzemelere teknolojik olarak zarar veren herhangi bir hizmet reddi saldırısı, virüs veya diğer yazılım ve malzemelerden kaynaklanan ya da bu internet sitesinin yönlendirdiği bu tür içeriklerin indirilmesinden kaynaklanan herhangi bir kayıp veya zarardan sorumlu tutulamaz.

19. İNTERNET SİTEMİZDEN BAĞLANTILAR

NO211’in internet sitesinden üçüncü taraf internet sitelerine veya malzemelerine bağlantılar olabilir; bu bağlantılar yalnızca bilgi verme amaçlıdır ve bu internet sitelerinin veya malzemelerin içeriklerinin kontrolü veya sorumluluğu NO211’e ait değildir. Benzer şekilde bu tür bağlantıların kullanımından kaynaklanabilecek herhangi bir kaybın veya zararın yükümlülüğünü NO211 üstlenmez.

20. YAZILI İLETİŞİM

Yürürlükteki mevzuat NO211’in müşteriye gönderdiği bazı bilgilerin ve iletilerin yazılı olmasını gerektirmektedir. Müşteri internet sitesini kullandığında NO211 ile iletişimin temelde elektronik olarak yapılacağını kabul eder. Müşteriye e-posta yoluyla ulaşarak veya internet sitesine bildirimler koyarak NO211 müşteriyi bilgilendirir.

         Müşteri sözleşme uyarınca işbu elektronik iletişim yöntemini kabul ettiğini ve müşteriye elektronik olarak sunulan tüm sözleşmelerin, bildirimlerin, bilgilerin ve diğer iletişim yöntemlerinin bu iletişim kanallarının yazılı olmasını gerekli kılan herhangi yasal gerekliliklere uygun olduğunu beyan eder.

21. BİLDİRİMLER

NO211’e sunulan bütün bildirimler yazılı olarak yapılmalıdır. Müşteri madde 21e bağlı olarak ve orada belirtildiği üzere müşterinin sipariş verirken sunduğu e-posta ya da posta adresi yoluyla NO211’in müşteriye bildirimde bulunabileceğini açıkça kabul ve beyan eder.

         Bildirimin ulaştığının kanıtı olarak mektup durumunda mektubun uygun adrese gönderildiği, mühürlendiği ve postaneye verildiği bilgisi, e-posta durumunda e-postanın ilgili e-posta adresine gönderildiği bilgisi yeterli olacaktır.

22. HAKLARIN VE YÜKÜMLÜLÜKLERİN DEVRİ

NO211 ve müşteri arasındaki bu sözleşme NO211 ve müşteriyi ayrıca onların haleflerini bağlayacaktır. Müşteri önceden yazılı rıza almaksızın sözleşmeyi ve ondan doğan hak ve yükümlülükleri (garanti hariç) devredemez, atayamaz, başkasının sorumluluğuna veremez veya yönlendiremez.

         NO211 Sözleşme süresi içerisinde, herhangi bir zamanda, sözleşmeyi, sözleşmeden doğan hak ve yükümlülükleri devredebilir, alt-yükleniciye verebilir veya yönlendirebilir. Kuşkuya mahal bırakmamak için bu tür devir, atama, görevlendirme veya yönlendirmeler tüketicinin olarak yasal haklarını ve sözleşme dahilindeki haklarını etkilemez ya da NO211’in müşteriye açıkça veya dolaylı olarak vermiş olabileceği garanti veya teminatları iptal etmez, azaltmaz ya da sınırlandırmaz.

23. MÜCBİR SEBEPLER

NO211’in kontrolü dışında meydana gelen ve işbu sözleşme dahilindeki yükümlülüklerinden herhangi birini gerçekleştirememesine veya geciktirmesine neden olan ve bu itibarla sözleşme tahtında mücbir sebep olarak addolunacak olaylardan NO211 sorumlu veya yükümlü tutulamaz. NO211’in kontrolü dışındaki olaylar makul kontrolün ötesindeki eylem, olay, gerçekleşmeme, çıkarılma veya kazaları içerir ve özellikle şunları (sınırlama olmaksızın) kapsar:

1. Grevler, lokavtlar veya diğer endüstriyel eylemler.

2. Sivil kargaşa, isyan, işgal, terörist saldırısı veya terör saldırısı tehdidi, savaş (ilan edilmiş olsun veya olmasın) veya savaş tehdidi veya savaş hazırlığı.

3. Yangın, patlama, fırtına, sel, deprem, çökme, pandemi ilan edilecek salgın hastalıklar veya diğer doğal afetler.

4. Demiryolları, deniz yolları, hava yolları, motorlu taşıtlar veya diğer kamu veya özel nakliye araçlarının kullanımının imkansızlığı.

5. Kamu veya özel sektör telekomünikasyon ağlarının kullanımının imkansızlığı.

6. Herhangi bir hükümetin eylemleri, kararnameleri, mevzuatları, yönetmelikleri veya kısıtlamaları.

7. 7. Herhangi bir kargo, posta veya ilgili diğer nakliye işlerinde grev, çökme ve kazalar.

         Herhangi bir sözleşme dahilindeki NO211’in herhangi bir yükümlülüğü, kontrolü dışındaki olay devam ettiği sürece askıya alınır ve bu dönem NO211’in yükümlülüğü yerine getirme süresine eklenir.

24. FERAGAT

NO211’in sözleşme süresince müşterinin sözleşme veya diğer hüküm ve şartlar dahilindeki yükümlülüklerinin herhangi birinin tam performansını gerçekleştirmesini sağlayamaması veya sözleşme dahilindeki haklarını veya yasal yolları kullanamaması, bu haklardan veya yasal yollardan feragat ettiği ve müşterinin bu yükümlülüklere uymaktan muaf olduğu anlamına gelmez.

         Herhangi bir temerrütten feragat, sözleşme veya koşullardan kaynaklanan sonraki temerrütlerden feragat teşkil etmez. Feragat olduğu açıkça beyan edilmediği ve yukarıdaki “Bildirimler” bölümündeki paragrafa uygun olarak yazılı şekilde iletilmediği müddetçe işbu koşulların hiçbirinden feragat edilmiş sayılmaz.

25. KOŞULLARDA DEĞİŞİKLİK YAPMA HAKKI

NO211 zaman zaman bu koşulları güncelleme veya üzerlerinde değişiklik yapma hakkına sahiptir. Müşteri bu internet sitesini kullandığında veya NO211’den ürün sipariş ettiğinde yürürlükte olan ilkelere ve koşullara bunlarda bir değişiklik yapılmadığı müddetçe tabi olur.

26. YETKİLİ MAHKEME

NO211 zaman zaman bu koşulları güncelleme veya üzerlerinde değişiklik yapma hakkına sahiptir. İnternet sitesinin kullanımı ve bu internet sitesi yoluyla ürünlerin satın alınmasına dair sözleşmeler Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına tabi olacaktır. İnternet sitesinin kullanımından veya böyle bir sözleşmeden doğan veya onunla alakalı herhangi bir anlaşmazlık Türkiye mahkemelerinin yargı yetkisine tabidir. NO211 ile müşteri arasındaki sözleşmeye ilişkin bir anlaşmazlık doğarsa müşteri Çanakkale Tüketici Arabuluculuk Bürosuna, Çanakkale Tüketici Mahkemesine veya Çanakkale Tüketici Hakem Heyetine gerekli başvuruları yapabilir.

28. GERİ BİLDİRİM

Müşterinin yorumları ve geri bildirimleri NO211 için önemlidir. Müşteri tüm geri bildirim ve yorumları https://www.no211.com.tr/ adresine yapılacaktır.